• Obniżka
  • Pakiet

Zestaw: Tajemnice Pętli + PDF

TPZES01

Zestaw zawiera: podręcznik, podręcznik PDF, Zasobnik Mistrza (Ekran Mistrza Gry, scenariusz, 10 kart postaci)

Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności.

Wersje elektroniczne (PDF) wysyłamy w dni robocze między 16:00 a 21:00 za pośrednictwem portalu DriveThruRPG.com.

Ten pakiet zawiera

Tajemnice Pętli + PDF
179,90 zł
x 1
Tajemnice Pętli: Zasobnik Mistrza + PDF
129,90 zł
x 1
309,90 zł
289,90 zł Zniżka 20,00 zł

Zamiast 309,80 zł

Brutto

 

Darmowa wysyłka od 50 zł!

 

Paczki wysyłamy w 24 godziny!

 

14 dni na zwrot towaru!

Wersje elektroniczne (PDF) wysyłamy w dni robocze między 16:00 a 21:00 za pośrednictwem portalu DriveThruRPG.com.

ODKRYJ TAJEMNICE PĘTLI

Zestaw zawiera:

  • Podręcznik
  • Podręcznik PDF
  • Zasobnik Mistrza (Ekran Mistrza Gry, scenariusz, 10 kart postaci) (+PDF).

Krajobraz wypełniały maszyny, a cały ten złom łączył się ze stojącym w pobliżu budynkiem elektrowni. Na horyzoncie zawsze czaiły się gigantyczne wieże chłodzące, regularnie mrugające zielonymi światłami ostrzegawczymi. Po przyłożeniu ucha do ziemi można było usłyszeć bicie serca Pętli – pomruk Gravitronu, głównego elementu technologii tak zaawansowanej, że wręcz magicznej, na której opierały się wszystkie prowadzone w Pętli eksperymenty.

Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności. Zostań Mistrzem Gry i poprowadź przyjaciół przez pełną tajemnic oraz niebezpieczeństw opowieść lub stwórz własną postać i razem odkryjcie prawdę stojącą za niewiarygodnymi wydarzeniami.

Tajemnicze Pętle znajdują się w trzech lokalizacjach – na wyspach szwedzkiego jeziora Melar, w amerykańskim Boulder City w stanie Nevada oraz w warszawskim Rembertowie. Stworzeni przez Was bohaterowie, pchani ciekawością, będą wpadać w tarapaty, z których mogą wydostać się dzięki swoim umiejętnościom i współpracy.

Zdumiewający świat Pętli został stworzony przez znanego artystę Simona Stålenhaga. Jego obrazy przedstawiające szwedzkie przedmieścia w latach 80. XX wieku, pełne fantastycznych maszyn i dziwnych bestii, zdobyły uznanie na całym świecie. Zarówno opis polskiej Pętli, jak i zdobiące go ilustracje zostały przygotowane przez polskich twórców specjalnie na potrzeby tej edycji.

Gra fabularna Tajemnice Pętli to połączenie Stranger Things i E.T. – The Verge

Tajemnice Pętli zawierają wszystkie zasady potrzebne do rozgrywki oraz cztery scenariusze tworzące dłuższą kampanię Cztery pory szalonej nauki.

Grę nagrodzono w 2017 roku prestiżowymi złotymi ENnie Awards w pięciu kategoriach:

  •     Najlepsza gra
  •     Najlepszy świat
  •     Najlepsza oprawa graficzna
  •     Najlepszy tekst
  •     Produkt roku

RECENZJA: KLIMATY RPG

SESJA: BANIAK BANIAKA

PATRONI PROJEKTU

----

Wykupując produkt z wersją elektroniczną (PDF), rezygnujesz z prawa zwrotu bez podania przyczyny. Nadal możesz zwrócić produkt, jeżeli jest on niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony.

TPZES01

EDYCJA POLSKA

Szczegółowe informacje na temat członków zespołu redakcyjnego znajdziesz TUTAJ.

TŁUMACZENIE I REDAKCJA

Tłumaczenie: Janek Sielicki

Redakcja: Jerzy Łanuszewski

ROZDZIAŁ O POLSKIEJ PĘTLI

Autor: Kuba Polkowski

Ilustracje: Jarek Kubicki

EDYCJA ANGIELSKA

Twórca uniwersum: Simon Stålenhag

Projekt gry: Nils Hintze

Redakcja i nadzór nad projektem: Tomas Härenstam

Mechanika Year Zero: Tomas Härenstam

Dodatkowe teksty: Matt Forbeck, Nils Karlén, Björn Hellqvist

Ilustracje: Simon Stålenhag

Mapy i opracowanie graficzne: Christian Granath

Korekta: Dan Algstrand

RECNEZJA: KLIMATY RPG

SESJA: KLIMATY RPG

TWORZENIE POSTACI: BANIAK BANIAKA

SESJA: BANIAK BANIAKA

RECENZJA: DOBRE RZUTY (PODRĘCZNIK)

RECENZJA: DOBRE RZUTY (SCENARIUSZE Z PODRĘCZNIKA)

RECENZJA: DOBRE RZUTY (EKRAN MISTRZA GRY)

Zobacz także