
Dzień mistrza i mistrzyni gry
-
Zew Cthulhu: Lodowaty Płomień Duszy + PDF
189,90 złLodowaty płomień duszy jest kampanią do Pulp Cthulhu osadzoną w 1935 roku. Sprawa dotycząca tajemniczych zniknięć prowadzi do odkrycia spisku, który może całkowicie zmienić bieg historii i sprowadzić katastrofę na cały świat. Kult zamierzający uwolnić moc Wielkich Przedwiecznych zostawia w górach Catskill ślad prowadzący do samego serca naszej planety!
-
Tajemnice Pętli: Zestaw Startowy + PDF
109,90 złZestaw Startowy zawiera wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia rozgrywki! Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności.
-
GLOOM CTHULHU
99,90 złW Cthulhu Gloom bierzesz w swoje macki los Lovecraftowych bohaterów, prowadząc ich ścieżką grozy i szaleństwa, aż do mniej lub bardziej spektakularnego wiecznego spoczynku.
Czas trwania gry: 60 min. Liczba graczy: 2-5 Wiek graczy: 13+ -
GLOOM
99,90 złW Gloomie Twój cel jest smutny, ale prosty: spraw, by Twoja dziwaczna rodzina doświadczyła największych możliwych tragedii, zanim przejdzie na zasłużony odpoczynek.
Czas trwania gry: 60 min. Liczba graczy: 2-5 Wiek: 13+ -
GLOOM 2: PONURE DOMOSTWA
69,90 złPrzekrocz Ponure Progi! Dodatek do gry GLOOM wprowadzający domostwa i rozszerzający zasady gry. Czy otworzysz te drzwi? Odkryj zupełnie nowy świat Ponurych Domostw i ich Sekretów oraz poznaj prawdziwe znaczenie słowa smutek!
-
GLOOM 3: NIEPROSZENI GOŚCIE
69,90 złWyproś gości! Czy odważysz się zamknąć im drzwi przed nosem? Dodatek do gry GLOOM wprowadzający nieproszonych gości oraz rozszerzający zasady gry! Niechciane przez nikogo Postaci oznaczają fatalne w skutkach konsekwencje dla gospodarzy, którzy próbują się ich pozbyć za wszelką cenę.
-
RUSZYŁBYM NA SMOKA
29,90 zł 19,90 złTwórz wymówki i tłumacz się z braku odpowiedniego ekwipunku – niech inni nadstawiają karku za królestwo! Nie daj się przyłapać na kłamstwie... i żyj długo i szczęśliwie.
Czas trwania gry: 30-45 min. Liczba graczy: 3-8 Wiek graczy: 13+ -
Wielki grymuar magii mitów Cthulhu - Edycja ekskluzywna +...
379,90 złUwaga! Ta wersja okładki ze skóry ekologicznej dostępna jest jedynie w sklepie wydawnictwa Black Monk i jej nakład jest ograniczony. Przeczytaj pełen opis produktu, żeby zobaczyć, jak ta okładka będzie łączyć się innymi podręcznikami.
Ponad 550 tajemniczych zaklęć o straszliwych skutkach i niezgłębionej mocy! Zawiera mnóstwo porad i wskazówek dotyczących takich zagadnień, jak nazwy zaklęć, elementy rzucania zaklęć, magiczne składniki, a także rozważania astronomiczne. Dodatkowo zawiera informacje o wadliwych zaklęciach, liniach mocy, magii ludowej oraz magii Krain Snów. Wykorzystaj ten grymuar jako źródło wiedzy, pomoc w zabawie i inspirację podczas pisania scenariuszy.
-
Mothership: Martwa Planeta + PDF
34,90 złMartwa Planeta to pierwszy dodatek do gry fabularnej Mothership. Jest wypełniony po brzegi przydatną, grywalną zawartością dla każdego RPG science fiction.
Uwaga! Ze względu na drastyczne i makabryczne treści, odniesienia do seksu oraz środków odurzających, a także sceny przemocy, dodatek Martwa Planeta przeznaczony jest wyłącznie dla osób dorosłych (powyżej 18 roku życia).
-
Zew Cthulhu: Dwie z tysiąca + PDF
169,90 zł -
Zew Cthulhu: Posiadłości szaleństwa tom I + PDF
199,90 złPosiadłości Szaleństwa tom I: Za zamkniętymi drzwiami – to pięć scenariuszy do wykorzystania z Zestawem Startowym do Zewu Cthulhu lub Księgą Strażnika. Zawiera dwa w pełni zaktualizowane i poprawione klasyki, a także trzy zupełnie nowe scenariusze. Wszystkie można wykorzystać jako samodzielne przygody, używać jako bocznych ścieżek w trwających kampaniach lub połączyć w mini kampanię z lat 20. XX wieku. Przeznaczone dla maksymalnie sześciu graczy i ich Strażnika. Każdy scenariusz powinien zająć od jednej do trzech sesji i jest idealnym kolejnym krokiem dla tych, którzy doświadczyli już grozy zawartej w zbiorze scenariuszy Wrota Ciemności.
-
Zew Cthulhu: Berlin, Miasto Grzechu + PDF
199,90 złPodręcznik przedstawia Berlin lat 20. XX wieku, jakiego mogli zasmakować odwiedzający i mieszkańcy w tamtych czasach. Zawiera wytyczne dotyczące tworzenia Badaczy do kampanii dziejącej się w Berlinie, a także organizacje Badaczy, aby pomóc łączyć ich w grupy. Dodatkowo znajdują się tam informacje o znanych osobistościach, kluczowych lokacjach i system generowania szczegółów miejskiego krajobrazu w locie. Analiza zbrodni i kar w półświatku miasta, a także szczegóły dotyczące kultury, pomagają Strażnikowi zrozumieć, co czyniło Berlin wyjątkowym miejscem. Podręcznik zawiera także trzy scenariusze (Diabeł żywi się muchami; Tany rozpusty, zgrozy i ekstazy; Schreckfilm), gotowe do gry jako samodzielne przygody lub połączone w mini kampanię.
Ta książka porusza dojrzałe tematy takie jak seks i narkotyki, w związku z czym przeznaczona jest dla dorosłych graczy.