Czy odważysz się odkryć tajemnice zakopane pod piaskami Egiptu?
Jedyny Pierścień + PDF
Jedyny Pierścień + PDF
Jedyny Pierścień + PDF
Jedyny Pierścień + PDF

Jedyny Pierścień + PDF

wiek:
16+
liczba graczy:
2-6
język:
polski

Jedyny Pierścień, oficjalna gra fabularna oparta o powieści J.R.R. Tolkiena, pozwala grającym samemu wkroczyć do Śródziemia. Opracowana tak, by jak najlepiej oddać atmosferę Hobbita i Władcy Pierścieni, zawiera zasady pozwalające stworzyć drużynę bohaterów i posłać ją na szlak przygody w krainie, nad którą gęstnieje Cień.

Ten pięknie ilustrowany wolumin w twardej oprawie przedstawia Śródziemie w dwadzieścia lat po tym, jak pan Bilbo Baggins tajemniczo znikł i niespodziewanie się pojawił. Wielkie zdarzenia, stanowiące treść Władcy Pierścieni, są wciąż odległe o pięćdziesiąt lat: to czas, który wypełnić mogą wasze godne pieśni przygody.

 

Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,

Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach,

Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,

Jeden dla Władcy Ciemności na czarnym tronie

W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie,

Jeden, by wszystkimi rządzić, Jeden, by wszystkie odnaleźć,

Jeden, by wszystkie zgromadzić i w ciemności związać

W Krainie Mordor, gdzie zaległy cienie.

Jedyny Pierścień, oficjalna gra fabularna oparta o powieści J.R.R. Tolkiena, pozwala grającym samemu wkroczyć do Śródziemia. Opracowana tak, by jak najlepiej oddać atmosferę Hobbita i Władcy Pierścieni, zawiera zasady pozwalające stworzyć drużynę bohaterów i posłać ją na szlak przygody w krainie, nad którą gęstnieje Cień.

Ten pięknie ilustrowany  wolumin w twardej oprawie przedstawia Śródziemie w dwadzieścia lat po tym, jak pan Bilbo Baggins tajemniczo znikł i niespodziewanie się pojawił. Wielkie zdarzenia, stanowiące treść Władcy Pierścieni, są wciąż odległe o pięćdziesiąt lat: to czas, który wypełnić mogą wasze godne pieśni przygody.

Druga edycja Jedynego Pierścienia zawiera przejrzane i zaktualizowane zasady oraz nowy styl ilustracji. Koncentruje się na Eriadorze – Samotnych Krainach położonych na zachód od Gór Mglistych.

W tej książce znajdziecie:

  • Zasady wędrowania przez świat (Podróże), walki z przerażającym wrogiem (Potyczki) oraz oficjalne spotkania z wielkimi osobistościami Śródziemia (Posłuchania).
  • Wyczerpujące rady dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, których zadaniem jest ożywić Śródziemie w wyobraźni graczy, a także zasady magicznych skarbów, Cienia i Oka Mordoru.
  • Obszerny opis sześciorga Patronów, ważnych postaci, które czuwają nad Drużyną Bohaterów – w tym Bilba Bagginsa oraz Gandalfa Szarego.
  • Bestiariusz zawierający opisy licznych przeciwników, od pospolitych orkowych siepaczy i ludzkich rozbójników po potworne trolle jaskiniowe i upiory Kurhanów.
  • Zasady tworzenia Bezimiennych Bestii – tajemniczych istot z najmroczniejszych zakamarków świata.
  • Gotową do rozegrania przygodę osadzoną w Tajemniczym Miejscu o nazwie Gwiazda We Mgle – oraz dodatkowe wskazówki i porady dla prowadzących ją Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy.

Co dalej?

Gdy ndajedze was ochota na kolejny posiłek... tzn. przygodę, to poniżej znajdziecie kolejne produkty, które nie zabiorą was na kolejną wyprawę, ale także przybliżą wam inne zakątki Śródziemia. 

Współwydawca linii Jedyny Pierścień:

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Liczba stron: 240
  • Okładka: twarda
  • Format: A4
  • Wydruk: w kolorze

Wersja oryginalna: Free League
Opracowanie i redakcja: Francesco Nepitello, Marco Maggi, John Marron, Jacob Rodgers
Tłumaczenie: Tomasz Z. Majkowski
Redakcja: Marzena Żyła, Monika Rajkowska-Fuczkiewicz

Produkt został dodany do listy życzeń