Twlight 2000: O wyposażeniu i pojazdach

Oficjalny newsletter czwartej edycji gry Twilight: 2000

Witajcie w drugim oficjalnym newsletterze nowej edycji RPG Twilight: 2000, tworzonej przez Free League Publishing i Game Designers’ Workshop. Nazywam się Tomas Härenstam i jestem główny projektantem i współzałożycielem Free League.

Prace nad grą posuwają się szybko do przodu na wszystkich frontach. Szlifujemy zasady przed nadchodzącą rundą wewnętrznych i zamkniętych testów zewnętrznych. Projekty graficzne są już praktycznie ukończone (już niedługo będziemy mieć dla was próbki) i grafiki wyglądają naprawdę świetnie.

W tym newsletterze chcemy pokazać wam przykładowe grafiki pojazdów, wyposażenia i uzbrojenia, które pojawią się w grze. Twilight: 2000 to nie tylko gra o walce i uzbrojeniu. U podstaw marki leży wykorzystanie wyposażenia i zamierzamy to uszanować. Pełna wersja gry będzie zawierać obszerny, bogato ilustrowany rozdział o sprzęcie. 

Poniżej znajdziecie kilka przykładowych, nieukończonych jeszcze, ilustracji, które stworzył główny grafik Niklas Brandt. W kolejnych newsletterach przyjrzymy się, jak zasady opisują wyposażenie i pojazdy.

Miłego oglądania!

Tomas

PS Wszystkie dotychczasowe informacje o nowej edycji Twilight: 2000 można znaleźć na dedykowanej stronie systemu. Z czasem, będzie uzupełniana o nowe informacje, aż do startu zbiórki na Kickstarterze w sierpniu br. i późniejszego wydania na początku roku 2021.

Chciałbym wspomnieć też o naszych społecznościach. Stworzyliśmy dedykowaną Twilight: 2000 sekcję na forum Free League i zachęcamy Was do odwiedzin i dyskusji. Istnieje też wcześniejsza grupa Twilight: 2000 na Facebooku, która jest niesamowitym źródłem informacji i centrum społeczności. Dla nadchodzącej edycji została stworzona nowa grupa na Facebooku. Na Facebooku powstała też dedykowana polska grupa dla Twilight: 2000.