Czarni Mnisi dokładają wszelkich starań, by rytuał teleportacji Twojego zamówienia przebiegał bez zakłóceń. Zależy nam, zarówno na tym, by w paczce znalazło się wszystko, co zostało zamówione, jak również, by zamówione towary dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jednak czasami składniki rytuału mogą się pomylić (mamy nadzieję, że nie przywołamy wtedy nic strasznego!), a sygnał może zostać zakłócony przez jakiś wypadek (lup też upadek) po drodze i Twoje zamówienie przyjdzie niekompletne lub uszkodzone.

Właśnie na takie okoliczności przygotowaliśmy instrukcję wyjaśniającą, jak rzucić zaklęcie o nazwie “Reklamacje”. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 10 dni roboczych od odebrania przez nas odesłanego towaru. 

Przypadek 1: W moim zamówieniu czegoś brakuje lub wysłany został inny towar

  • Napisz wiadomość e-mail na adres reklamacje@blackmonk.pl
  • W temacie wiadomości napisz np. Braki w zamówieniu [tu podaj nr zamówienia].
  • W treści napisz to, czego zabrakło lub zostało wysłane zamiast zamówionego produktu, a my skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie i wyślemy jak najszybciej brakujące pozycje z zamówienia.

Przypadek 2: Zamówiony przedmiot ma wady fabryczne

  • Czasami może się zdarzyć, że po rozpakowaniu swojego zamówienia zauważysz, np. że podręcznik został źle wydrukowany lub zawiera uszkodzenia wynikające z procesu produkcyjnego. Napisz wiadomość e-mail na adres reklamacje@blackmonk.pl
  • W temacie wiadomości napisz np. Błąd w druku [podaj tytuł gry oraz nr zamówienia].
  • Wyślij nam zdjęcia błędów, a my skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ustalenia dalszej procedury postępowania.

Przypadek 3: Opakowanie wyglądało na całe, ale zawartość jest uszkodzona

  • Jeżeli zauważysz, że gry są uszkodzone mimo tego, że paczka wygląda na nienaruszoną, napisz wiadomość e-mail na adres reklamacje@blackmonk.pl
  • W temacie wiadomości napisz np. Uszkodzona gra [podaj tytuł gry oraz nr zamówienia].
  • Wyślij nam zdjęcia uszkodzeń oraz opakowania, a my skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie w celu ustalenia dalszej procedury postępowania. Pokryjemy koszty ewentualnej wymiany uszkodzonych towarów na nowe.

Przypadek 4: Paczkomat InPost — Moja paczka jest uszkodzona

  • Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu, zobaczysz, że opakowanie jest naruszone (rozdarte, oklejone taśmami InPost), reklamację rozpocznij już wtedy. Na ekranie Paczkomatu wybierz odpowiednią opcję i postępuj zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału, dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół. W razie problemów możesz też skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem: 722 444 000 lub 746 600 000. 
  • W przypadku, gdy uszkodzenie paczki zauważysz już po odejściu od Paczkomatu, np. w domu, udaj się do najbliższej placówki firmy InPost. W placówce InPost sporządzony zostanie protokół szkody. Pamiętaj jednak, że masz na to 7 dni od daty odebrania przesyłki.
  • Wyślij skan/czytelne zdjęcie protokołu szkody na adres: reklamacje@blackmonk.pl, w tytule napisz: Protokół szkody [tu podaj nr zamówienia].

Przypadek 5: Kurier — Moja paczka jest uszkodzona

1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka, powinny zostać do Ciebie dostarczone jednocześnie.

a. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

b. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

c. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem, podpisując list przewozowy,  koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

a. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

b. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

c. Wyślij skan/czytelne zdjęcie protokołu szkody na adres: reklamacje@blackmonk.pl, W temacie wiadomości napisz: Protokół szkody [tu podaj nr zamówienia].

3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. 

Wyślij skan/czytelne zdjęcie protokołu szkody na adres: reklamacje@blackmonk.pl, W temacie wiadomości napisz: Protokół szkody [tu podaj nr zamówienia].

Infolinia InPost: 722 444 000 lub 801 400 100

Przypadek 6 - Moją paczkę spotkała jeszcze inna przygoda

Jeżeli Twoja paczka przeżyła jeszcze inne przygody, które nie są opisane powyżej i nie wiesz, co masz zrobić, napisz do nas wiadomość e-mail na adres sklep@blackmonk.pl lub zadzwoń pod numer: +48 609 066 067, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by Ci pomóc.