Czarni Mnisi ogłaszają erę nowego sklepu. Populacja promocji zwiększa się. Sprawdź!
Miasto Mgły: Przybornik Mistrzyni...

Miasto Mgły: Przybornik Mistrzyni Ceremonii + PDF

wiek:
14+
liczba graczy:
2-6
język:
Polski

Miasto Mgły to filmowa, detektywistyczna gra fabularna osadzona w mieście zwykłych ludzi i legendarnych mocy. Jako Mistrzyni Ceremonii (MC) jesteś showrunnerką swojego własnego serialu. Tworzysz tajemnicze sprawy i mroczne zbrodnie, które czekają na odkrycie. Portretujesz złoczyńców, potwory i zagubione dusze, i popychasz głównych bohaterów, aby odkryli, kim naprawdę są.

Ten podręcznik zawiera to, czego potrzebujesz, aby tworzyć scenariusze i prowadzić grę! Znajdziesz tu m.in.: opis Miasta i działających w nim sił, zasady dla MC, mechanikę, przewodniki na temat narracji noir i pisania śledztw, dziesiątki gotowych do użycia lokacji, przeciwników i złoczyńców, a także gotową do poprowadzenia, przykładową sprawę Grając ze śmiercią

Do pełnej gry potrzebujesz dodatkowo: Podręcznik Graczy.

 

Starożytne historie, współczesne zbrodnie

W tym Mieście każdy może być ukrytą legendą. Król Artur, Alicja w Krainie Czarów czy Tlaloc, aztecki bóg deszczu, żyją wewnątrz zwykłych ludzi. Podczas gdy miliony nieświadomych osób przemierzają Miasto, legendy skrywają się za zasłoną Mgły. Spośród tych nielicznych, którzy stali się Rifterami – szczelinami w zasłonie – wielu wykorzystuje swoje fantastyczne dary, by popełniać nikczemne zbrodnie.

Miasto Mgły to filmowa, detektywistyczna gra fabularna osadzona w mrocznym mieście zwykłych ludzi i legendarnych mocy. Jako Mistrzyni Ceremonii (MC) jesteś showrunnerką swojego własnego serialu. Tworzysz tajemnicze sprawy i mroczne zbrodnie, które czekają na odkrycie przez twoją ekipę. Portretujesz złoczyńców, potwory i zagubione dusze, i popychasz głównych bohaterów, aby odkryli, kim naprawdę są.

Ten podręcznik zawiera to, czego potrzebujesz, aby tworzyć scenariusze i prowadzić grę Miasto Mgły. Znajdziesz tu m.in.: opis Miasta i działających w nim ukrytych sił, zasady dla MC, mechanikę systemu, przewodniki na temat narracji noir i pisania śledztw, dziesiątki gotowych do użycia lokacji, przeciwników i operacji złoczyńców, a także gotową do poprowadzenia, przykładową sprawę Grając ze śmiercią. 

Do wykorzystania pełnego potencjału gry niezbędny jest również Przewodnik Graczy, który pomoże kreować wyrazistych, intrygujących bohaterów twoich graczy.

                            

Co znajdziesz w tym podręczniku

Rozdział 1: Co mówią na mieście – opisuje cztery główne dzielnice Miasta wraz z przykładowymi lokacjami i miejscowymi Rifterami, a także dodatkowe dzielnice i lokacje na obrzeżach miasta.

Rozdział 2: Za kulisami – to szczegółowy podział ról MC i przewodnik krok po kroku, jak prowadzić sesje, zawierający wiele narzędzi, które pomogą uczynić grę bardziej filmową, a także dogłębne wprowadzenie do tworzenia własnych spraw i projektowania kampanii w oparciu o model Góry Lodowej.

Rozdział 3: To MOJE Miasto! – jest poświęcony złoczyńcom. Zawiera zasady tworzenia Zagrożeń i informacje, jak z nimi postępować, oraz katalog Profili Zagrożeń wraz z dziesiątkami gotowych do gry Zagrożeń. Znajduje się tu również obszerny przewodnik na temat Awatarów i ich organizacji, wraz z czterema przykładowymi organizacjami Awatarów, oraz specjalna sekcja dotycząca tworzenia i wykorzystywania ruchów specjalnych ze wzorami i przykładami.

Pełna sprawa: Grając ze śmiercią.

Co dalej?

Poszukujesz kolejnych scenariuszy, Rifterów bądź dzielnic, aby wzbogacić swoje Miasto? Zobacz, co dla ciebie przygotowaliśmy!

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Liczba stron: 248
  • Okładka: twarda
  • Format: A4
  • Wydruk: w kolorze

Wersja oryginalna: Son of Oak
Opracowanie i redakcja: Amit Moshe, Eran Aviram
Tłumaczenie: Magdalena Kowalczuk
Redakcja: Lidka Migalska

Produkt został dodany do listy życzeń

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej