Jaki nowy system wypróbujesz w 2024 roku? Kliknij i wybierz coś dla siebie!
  • Uszkodzony
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Tajemnice Pętli: Maszyny, nasi przyjaciele + PDF - USZKODZONY

Tajemnice Pętli: Maszyny, nasi przyjaciele + PDF - USZKODZONY

wiek:
10+
liczba graczy:
2-6
język:
Polski

Produkty w outlecie to: gry uszkodzone w transporcie; egzemplarze ze zwrotów od klientów, ze sklepów i hurtowni; podręczniki z ekspozycji na stoiskach na konwentach.
Podręczniki mogą posiadać następujące wady:
- wgniecione narożniki
- rysy i/lub drobne nacięcia lub wgniecenia na okładce
- przetarcia na rogach i/lub okładce
- drobne naddarcia pojedynczych stron
- strony sklejone na krawędzi lub niedocięte
- wyblakłą lub przebarwioną okładkę
- naklejki z cenami na okładce lub widoczne ślady po nich
- drobne defekty w druku, które nie mają wpływu na treść (przebarwienia lub linie na stronach tytułowych czy wyklejce okładki)
Powyższe widoczne uszkodzenia nie przeszkadzają w rozgrywce, a podręczniki są kompletne i nadają się do gry.

UWAGA! Nie wysyłamy zdjęć dostępnych podręczników. Zakup pozycji z internetowego outletu wiąże się z brakiem możliwości wyboru konkretnego egzemplarza.

 

Zabawki, które zyskują świadomość!

Pełna sekretów składanka. Cztery cudowne maszyny. Wskazówki pomagające stworzyć twój własny świat gry. Niniejszy dodatek do Tajemnic Pętli oferuje to wszystko i jeszcze więcej. Miłej zabawy! 

Opisy maszyn

Trzy zaawansowane roboty, dwa potężne okręty magnetytowe. Ten rozdział przedstawia projekty najbardziej rozpoznawalnych maszyn epoki Pętli, informacje o nich oraz pomysły na przygody z ich udziałem. 

To twoje miasteczko

Choć wyspy na jeziorze Melar, w Boulder City i Rembertowie to fascynujące miejsca, akcje Tajemnic Pętli można osadzić także w dobrze znanych wam okolicach. Ten rozdział pokazuje, jak stworzyć własny obszar gry, a jako przykład podaje zupełnie nowe realia: położone w Anglii Norfolk Broads.

Scenariusze

Maszyny, nasi przyjaciele

W otwierającej ten podręcznik Tajemnicy Dzieciaki na własnej skórze odczują, jakie kłopoty mogą sprawić złe zaprojektowane zabawki. SI na wolności, inteligentne zabawkowe roboty, opętani ludzie... i nagle zabawa staje się czymś niezwykle niebezpiecznym.

Zamieszanie z horrorami

Lata 80. to okres paniki moralnej. Horrory, muzyka metalowa i gry fabularne są na celowniku dorosłych. Niespodziewanie miejscowa wypożyczalnia kaset wideo staje się ośrodkiem konfliktu międzypokoleniowego. Gdy dochodzi do dziwnych wydarzeń, Dzieciaki muszą odkryć, co knuje Rada Rodziców i Nauczycieli. 

Mumia we mgle

Szkoła aż huczy od plotek. Podobno nad jeziorem znów widziano mumie. Istota czegoś tam szuka. Jest głodna. Tylko Dzieciaki mogą rozwikłać te Tajemnice!  SKŁADANKA TAJEMNIC: Osiem klasycznych kawałków. Osiem krótkich Tajemnic. Składanka sekretów. Po prostu wciśnij play! 

Co dalej?

Rozwiązaliście już wszystkie Tajemnice z tego podręcznika, a wścibskie Dzieciaki nadal nie mogą usiedzieć na miejscu? Świetnie się składa, bo przygotowaliśmy dla Was kolejne przygody! Świat Tajemnic Pętli jest pełen niespodzianek! A jeżeli chcecie, żeby Dzieciaki dorosły i zostały Nastolatkami, to koniecznie zajrzyjcie do Tajemnic Powodzi!

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Liczba stron: 106
  • Okładka: Twarda
  • Format: A4
  • Wydruk: Kolor

Wersja oryginalna: Mikael Bergström, Steve Daldry, Gabrielle de Bourg, Anders Fager, Björn Hellqvist, Nils Hintze, Nils Karlén
Opracowanie i redakcja: Rickard Antroia i Nils Karlén
Tłumaczenie: Janek Sielicki
Redakcja: Jerzy Łanuszewski

Produkt został dodany do listy życzeń

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej