Jaki nowy system wypróbujesz w 2024 roku? Kliknij i wybierz coś dla siebie!
  • Uszkodzony
  • -50%
  • Obecnie brak na stanie
Zew Cthulhu: Pulp Cthulhu + PDF - USZKODZONY

Zew Cthulhu: Pulp Cthulhu + PDF - USZKODZONY

wiek:
16+
liczba graczy:
2-6
język:
polski

Produkty w outlecie to: gry uszkodzone w transporcie; egzemplarze ze zwrotów od klientów, ze sklepów i hurtowni; podręczniki z ekspozycji na stoiskach na konwentach.
Podręczniki mogą posiadać następujące wady:
- wgniecione narożniki
- rysy i/lub drobne nacięcia lub wgniecenia na okładce
- przetarcia na rogach i/lub okładce
- drobne naddarcia pojedynczych stron
- strony sklejone na krawędzi lub niedocięte
- wyblakłą lub przebarwioną okładkę
- naklejki z cenami na okładce lub widoczne ślady po nich
- drobne defekty w druku, które nie mają wpływu na treść (przebarwienia lub linie na stronach tytułowych czy wyklejce okładki)
Powyższe widoczne uszkodzenia nie przeszkadzają w rozgrywce, a podręczniki są kompletne i nadają się do gry.

UWAGA! Nie wysyłamy zdjęć dostępnych podręczników. Zakup pozycji z internetowego outletu wiąże się z brakiem możliwości wyboru konkretnego egzemplarza.

 

Brawurowa walka z koszmarami mitów! Wzywamy wszystkich Bohaterów!

Pulp Cthulhu to gra pełna brawurowych przygód, mrocznych knowań i dzielnych Bohaterów. Dzięki tej książce, kilku kostkom i Księdze Strażnika do Zewu Cthulhu masz wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia przygody i zgłębienia gier z gatunku pulp.

Czy masz dość tego, że twoi Badacze padają jak muchy, podejmując desperackie próby ocalenia ludzkości na całym świecie? Chciałbyś, żeby twoi Badacze mogli stanąć twarzą w twarz z potworami, zamiast kryć się po kątach i czekać, aż sobie pójdą? Pulp Cthulhu podbija stawkę i daje ci twardszych, sprawniejszych Bohaterów – takich, którzy mogą mierzyć się ze złowrogimi knowaniami mitów Cthulhu!

Wskazówki zawarte w tym podręczniku ułatwiają rozegranie pulpowych przygód w dowolnych realiach i epokach. Dzięki temu Strażnicy mogą dodać kolorytu wydarzeniom w latach 20. XX wieku, w czasach współczesnych czy w dowolnej innej epoce. To czas Bohaterów i wielkiej przygody!

Na stronach tego podręcznika znajdziesz:

  • Zmodyfikowany system tworzenia postaci, reguły dotyczące mocy parapsychicznych, poczytalności, nadludzkich umiejętności i szalonej nauki.
  • Wskazówki dla Strażników Tajemnic pozwalające tworzyć i prowadzić pulpowe sesje.
  • Wyjaśnienie, czym jest „pulpa” i jak wpasowuje się w obraz Ameryki w szponach wielkiego kryzysu lat 30. XX wieku i w przededniu II wojny światowej.
  • Zbiór barwnych złoczyńców i potworów, a także tajemniczych organizacji.
  • Cztery pełne akcji scenariusze, pozwalające zacząć zabawę z odpowiednim przytupem.
  • Stworzony specjalnie na potrzeby tej edycji rozdział poświęcony Polsce w latach 30. XX wieku, pozwalający przenieść akcję do nadwiślańskich miast i wiosek.
  • Kilka nowych ilustracji, które przygotowane zostały przez Jakuba Fatjanowskiego i Rafała Szłapę!

Scenariusze

Dezintegrator

Dezintegrator to scenariusz przeznaczony dla dwóch do pięciu graczy. Jego akcja rozgrywa się w  ustronnym hotelu u wybrzeży Nowej Anglii, pod koniec października. Za pośrednictwem wspólnego znajomego bogaty naukowiec i filantrop, profesor Lionel Finch, zatrudnił Bohaterów do wykonania dość nietypowego zadania

Czekając na huragan

Scenariusz Czekając na huragan rozgrywa się w Key West w czasie huraganu, który w dzień amerykańskiego Święta Pracy w 1935 roku uderzył w archipelag Florida Keys. Akcja płynie tu niezwykle wartko. W czasie, gdy wyspę pustoszy potężny cyklon, Bohaterowie muszą dodatkowo zmierzyć się z terroryzującymi miasto kultystami

Puszka Pandory

Do klubu nocnego w jednym z dużych miast trafia mityczny artefakt. Początkowo wszyscy uznają go za zwykły chwyt marketingowy, ale za tajemniczym urządzeniem i każdym, kto się na nie natknie, ciągnie się uporczywy pech. Poszukiwania zaginionego mężczyzny, który najwyraźniej musiał w końcu zmierzyć się ze swoją przeszłością, zmuszają Bohaterów do lawirowania pomiędzy wieloma zainteresowanymi stronami, a nie wszystkie z nich są chętne do współpracy.

Powolny rejs do Chin

Rejs z San Francisco do Szanghaju był obietnicą wypoczynku i odrobiny wytchnienia, jednak pewien łotr postanowił ujarzmić moce nie z tego świata, sprawiając, że w czasie podróży nikt nie zaznał spokoju...

Co dalej?

Poszukujesz kolejnych scenariuszy, wielkich kampanii lub tomów przepełnionych straszliwą wiedzą, które dodadzą jeszcze więcej szaleństwa do Twoich sesji? Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy! 

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Liczba stron: 292
  • Wydruk: Kolor
  • Okładka: twarda
  • Format: A4

Wersja oryginalna: Chaosium
Opracowanie i redakcja: Mike Mason, Alan Bligh, James Lowder, Jeff Tidball, Glyn White, Paul Fricker, Scott Dorward, Wolfgang Baur, Matt Sanderson i Dan Kramer
Tłumaczenie: Magdalena Kowalczuk i Jakub Radzimińsk
Redakcja: Adam Wieczorek, Paweł Marszałek

Produkt został dodany do listy życzeń

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z polityką prywatności. Dowiedz się więcej