Jeśli odbierając przesyłkę z Paczkomatu, zobaczysz, że opakowanie jest naruszone (rozdarte, oklejone taśmami InPost), reklamację rozpocznij już wtedy. Na ekranie Paczkomatu wybierz odpowiednią opcję i postępuj zgodnie z instrukcjami. Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej paczki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału, dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół. W razie problemów możesz też skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem: 722 444 000 lub 746 600 000.
W przypadku, gdy uszkodzenie paczki zauważysz już po odejściu od Paczkomatu, np. w domu, udaj się do najbliższej placówki firmy InPost. W placówce InPost sporządzony zostanie protokół szkody. Pamiętaj jednak, że masz na to 7 dni od daty odebrania przesyłki.
Wyślij skan/czytelne zdjęcie protokołu szkody na adres: reklamacje@blackmonk.pl, w tytule napisz: Protokół szkody [tu podaj nr zamówienia].