Promocje spoza czasu dotarły do naszego sklepu! Sprawdź tu!
  • -20%
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF
Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF

Zew Cthulhu: Mity Wojny + PDF

wiek:
16+
liczba graczy:
2-6
język:
polski

UWAGA! Podręcznik zawiera drobne błędy redakcyjne - szczegóły w opisie produktu poniżej!

Mity wojny to opowieść o Konspiratorach – cywilach, partyzantach, żołnierzach – którzy powoli odkrywają straszliwą prawdę na temat rzeczywistości: poza okrutną, wyniszczającą wojną, w Polsce i na całym świecie działają także inne, mroczniejsze siły.

 

Stań do walki na dwóch frontach

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć.

Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły. 

UWAGA! Podręcznik zawiera drobne błędy redakcyjne - szczegóły w opisie produktu poniżej!

W Mitach Wojny znajdziecie:

  • Nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji.
  • Mity Cthulhu w nowej — ale jak zawsze przerażającej — postaci.
  • Instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej.
  • Dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu.
  • Osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej.
  • Zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii.
  • Cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga.

UWAGA! Produkt, niestety, zawiera drobne błędy, które odkryliśmy dopiero przy sprawdzaniu wydrukowanych podręczników. Na marginesach na str. 145-197 (Serce z kamienia) brakuje spacji pomiędzy “Serce” a “z”, na str. 200-216 (Rozdział 7) brakuje 7 w numerze rozdziału, a na str. 219-267 (Wieże Falkenburga) brakuje spacji pomiędzy “Wieże” a “Falkenburga”. Jesteśmy świadomi popełnionego błędu, za który bardzo przepraszamy. Zapewniamy, że podjęliśmy wszelkie kroki, aby w przyszłości nic podobnego się nie wydarzyło. Jednocześnie postanowiliśmy nie niszczyć całego nakładu i nie drukować go po raz kolejny. Uważamy, że byłoby to nieuzasadnione ekologicznie, gdyż błędy wpływają jedynie na aspekt wizualny podręcznika, a nie mają wpływu na kwestie merytoryczne i możliwość korzystania z niego. Kupując ten tytuł, zgadzasz się na otrzymanie egzemplarza ze wspomnianymi wyżej błędami i nie mogą one stanowić podstawy do złożenia reklamacji.

Scenariusze

Sanatorium

Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą – na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…

Wsi spokojna

Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.

Serce z kamienia

Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?

Wieże Falkemnburga

Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.

Co dalej?

Poszukujesz kolejnych scenariuszy, wielkich kampanii lub tomów przepełnionych straszliwą wiedzą, które dodadzą jeszcze więcej szaleństwa do Twoich sesji? Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy! 

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Format: A4
  • Liczba stron: około 280
  • Wydruk: Kolor
  • Oprawa: Twarda

Autorzy: Tomasz Barański, Paweł Marszałek, Michał Sołtysiak, Adam Wieczorek, Artur Wszeborowski, Remigiusz Zygarowicz
Redakcja: Paweł Marszałek, Lidka Migalska, Adam Wieczorek

Produkt został dodany do listy życzeń