Promocje spoza czasu dotarły do naszego sklepu! Sprawdź tu!
Tajemnice Pętli: Spoza Czasu + PDF

Tajemnice Pętli: Spoza Czasu + PDF

wiek:
10+
liczba graczy:
2-6
język:
Polski

Spoza Czasu to nie tylko zbiór trzech fantastycznych przygód, których możesz użyć w Tajemnicach Pętli lub Tajemnicach Powodzi, ale także nowa Kraina Tajemnic, generatory przygód i postaci, a także krótkie zalążki przygód w stylu piosenek z lat 90. XX wieku. To idealne rozszerzenie dla każdej Mistrzyni Gry i każdego Mistrza Gry.

Podobno po polach na wyspach jeziora Melar krąży jakieś mechaniczne ustrojstwo. Tymczasem na tablicy ogłoszeń przed spożywczakiem systematycznie przybywa ogłoszeń o zaginionych zwierzakach domowych. W telewizji gość od pogody donosi o „przypadkowych porywach burzowych” – i faktycznie od kilku dni, co noc pogoda mocno się psuje. 

 

Więcej niż zbiór scenariuszy!

Podobno po polach na wyspach jeziora Melar krąży jakieś mechaniczne ustrojstwo. Tymczasem na tablicy ogłoszeń przed spożywczakiem systematycznie przybywa ogłoszeń o zaginionych zwierzakach domowych. W telewizji gość od pogody donosi o „przypadkowych porywach burzowych” – i faktycznie od kilku dni, co noc pogoda mocno się psuje. 

To tylko początek serii niezwykłych przygód, które zaprowadzą Dzieciaki w dzikie tereny wokół Pętli, a potem do tajnych tuneli kompleksu. Ale co to wszystko ma wspólnego z od dawna oczekiwanym obozem letnim, magnetynowym okrętem Susi Talvi i lądowaniem na Księżycu w 1969 roku?

W podręczniku znajdziesz następujące rozdziały:

  • Zwierzęca arka. Poszukując zaginionych zwierząt domowych, Dzieciaki trafiają w środek bardzo dziwnej burzy.
  • Obóz letni. Wreszcie nadeszły wakacje i postaci graczy wysłano na letni obóz. Atmosfera letniej beztroski szybko przeradza się w czystą grozę – niespodziewanie. Dzieciaki budzą się w zupełnie innych czasach... i innych ciałach!
  • Burza w klepsydrze. Ciekawość prowadzi Dzieciaki do zakazanych stref i niestabilnych baniek czasoprzestrzennych, których źródło leży gdzieś w głębinach Gravitronu.
  • Tajne miejsca. Nowa Kraina Tajemnic, pełna ciekawych Bohaterów Niezależnych i pomysłów na przygody.
  • Maszyna Tajemnic. Twórz nowe Tajemnice lub wzbogać swoją Krainę Tajemnic, wykorzystując wszechstronny generator przygód i postaci. 
  • Składanka Tajemnic Vol.2. Sześć krótkich przygód inspirowanych popularnymi piosenkami z lat 90.

Co dalej?

Rozwiązaliście już wszystkie Tajemnice z tego podręcznika, a wścibskie Dzieciaki nadal nie mogą usiedzieć na miejscu? Świetnie się składa, bo przygotowaliśmy dla Was kolejne przygody! Świat Tajemnic Pętli jest pełen niespodzianek! A jeżeli chcecie, żeby Dzieciaki dorosły i zostały Nastolatkami, to koniecznie zajrzyjcie do Tajemnic Powodzi!

ZAPYTAJ NASZĄ SPOŁECZNOŚĆ

  • Liczba stron: 128
  • Okładka: Twarda
  • Format: A4
  • Wydruk: Kolor

Wersja oryginalna: Free League
Opracowanie i redakcja: Rickard Antroia, Nils Hintze, Kuba Polkowski
Tłumaczenie: Janek Sielicki
Redakcja: Jerzy Łanuszewski

Produkt został dodany do listy życzeń