Tajemnice Pętli + PDF

TP001

9788364198236

978-83-64198-23-6

Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności.

Wersje elektroniczne (PDF) wysyłamy w dni robocze między 16:00 a 21:00 za pośrednictwem portalu DriveThruRPG.com.

179,90 zł
Brutto

 

Darmowa wysyłka od 50 zł!

 

Paczki wysyłamy w 24 godziny!

 

14 dni na zwrot towaru!

ODKRYJ TAJEMNICE PĘTLI

Krajobraz wypełniały maszyny, a cały ten złom łączył się ze stojącym w pobliżu budynkiem elektrowni. Na horyzoncie zawsze czaiły się gigantyczne wieże chłodzące, regularnie mrugające zielonymi światłami ostrzegawczymi. Po przyłożeniu ucha do ziemi można było usłyszeć bicie serca Pętli – pomruk Gravitronu, głównego elementu technologii tak zaawansowanej, że wręcz magicznej, na której opierały się wszystkie prowadzone w Pętli eksperymenty.

Tajemnice Pętli to niezwykła gra fabularna przedstawiająca alternatywną wizję lat 80. XX wieku, gdzie na każdym kroku można spotkać latające statki i niesamowite roboty, a tajne rządowe eksperymenty oraz zagadkowe zjawiska burzą spokój codzienności. Zostań Mistrzem Gry i poprowadź przyjaciół przez pełną tajemnic oraz niebezpieczeństw opowieść lub stwórz własną postać i razem odkryjcie prawdę stojącą za niewiarygodnymi wydarzeniami.

Tajemnicze Pętle znajdują się w trzech lokalizacjach – na wyspach szwedzkiego jeziora Melar, w amerykańskim Boulder City w stanie Nevada oraz w warszawskim Rembertowie. Stworzeni przez Was bohaterowie, pchani ciekawością, będą wpadać w tarapaty, z których mogą wydostać się dzięki swoim umiejętnościom i współpracy.

Zdumiewający świat Pętli został stworzony przez znanego artystę Simona Stålenhaga. Jego obrazy przedstawiające szwedzkie przedmieścia w latach 80. XX wieku, pełne fantastycznych maszyn i dziwnych bestii, zdobyły uznanie na całym świecie. Zarówno opis polskiej Pętli, jak i zdobiące go ilustracje zostały przygotowane przez polskich twórców specjalnie na potrzeby tej edycji.

Gra fabularna Tajemnice Pętli to połączenie Stranger Things i E.T. – The Verge

Tajemnice Pętli zawierają wszystkie zasady potrzebne do rozgrywki oraz cztery scenariusze tworzące dłuższą kampanię Cztery pory szalonej nauki.

Grę nagrodzono w 2017 roku prestiżowymi złotymi ENnie Awards w pięciu kategoriach:

  •     Najlepsza gra

  •     Najlepszy świat

  •     Najlepsza oprawa graficzna

  •     Najlepszy tekst

  •     Produkt roku

RECENZJA: KLIMATY RPG

SESJA: BANIAK BANIAKA

----

Wykupując produkt z wersją elektroniczną (PDF), rezygnujesz z prawa zwrotu bez podania przyczyny. Nadal możesz zwrócić produkt, jeżeli jest on niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony. 

TP001

EDYCJA POLSKA

Szczegółowe informacje na temat członków zespołu redakcyjnego znajdziesz TUTAJ.

TŁUMACZENIE I REDAKCJA

Tłumaczenie: Janek Sielicki

Redakcja: Jerzy Łanuszewski

ROZDZIAŁ O POLSKIEJ PĘTLI

Autor: Kuba Polkowski

Ilustracje: Jarek Kubicki

EDYCJA ANGIELSKA

Twórca uniwersum: Simon Stålenhag

Projekt gry: Nils Hintze

Redakcja i nadzór nad projektem: Tomas Härenstam

Mechanika Year Zero: Tomas Härenstam

Dodatkowe teksty: Matt Forbeck, Nils Karlén, Björn Hellqvist

Ilustracje: Simon Stålenhag

Mapy i opracowanie graficzne: Christian Granath

Korekta: Dan Algstrand

RECNEZJA: KLIMATY RPG

SESJA: KLIMATY RPG

TWORZENIE POSTACI: BANIAK BANIAKA

SESJA: BANIAK BANIAKA

RECENZJA: DOBRE RZUTY (PODRĘCZNIK)

RECENZJA: DOBRE RZUTY (SCENARIUSZE Z PODRĘCZNIKA)

RECENZJA: DOBRE RZUTY (EKRAN MISTRZA GRY)

Zobacz także